Често се сблъсквам с една порочна, подвеждаща клиента практика:
едни и същи по външен вид, но различни по съдържание продукти се поставят на
едно и също място - единият е на промоция, а другият е на редовна цена, и
клиентът взима този на редовната цена, мислейки си, че е взел желания, (на
промоция)..., и на Касата или след това, е неприятно изненадан - касиерката
сърдито го обвинява, че не си е отварял очите...!? А всичко това може да се
избегне, ако въпросните продукти се подреждат на Различни места! А може би
тенденциозно се подвежда клиента, за да се реализира по-голям стокооборот...!? Но тази порочна практика попада под
ударите на Закона за защита на потребителите! Преди да започнат работа в
търговската зала "търговците” трябва да са научили златното правило, че
КЛИЕНТЪТ ВИНАГИ Е ПРАВ, и че трябва да го обслужват с доброжелателна усмивка,
защото от него зависи дали ще си получат заплатата, и ако Клиентът не е
доволен, то той ще отиде при конкурентите на работодателя им, а много скоро
няма да го има и въпросният работодател! Съвместяването на много длъжности
понижава качеството на обслужване и генерира недоволни клиенти! Големите вериги
харчат баснословни суми за реклама по телевизия и билбордове, за да рекламират
хлебче от 9 стотинки или лютеница САМО за 1.49 лв., що за безумие…?!
CORECT-IF.BLOGSPOT.COM
Няма коментари:
Публикуване на коментар