неделя, 12 февруари 2023 г.
Маркетинговата стратегия на нов хотелиерски и ресторантьорски бизнес трябва да включва нови комуникационни канали за активности, за да може правилното съдържание да достига до правилната аудитория в точното време. Важна част е включването на подходящи промоции за клиентите, което води до бързо популяризиране чрез създаването на онлайн присъствие в социалните мрежи включително с рекламни банери, препращащи към фирмен сайт с бутон за заявка и електронно банкиране, (едва 15% от българските сайтове имат подобни бутони)!? Всеки обича да получава безплатни неща, затова може да се подаряват на клиентите евтини рекламни материали - химикалки, запалки, ключодържатели и т.н.; организиране на безплатни дегустации или с малка такса, покриваща себестойността; промоционални цени за рождени и имени дни с безплатна торта; създаване на меню за по-евтина храна т.нар. "меню рецесия", а също така и меню "плати, колкото искаш"...; купони за отстъпки за някои ястия с цел привличане на клиенти извън пиковите часове. Спонсориране на социални събития - това ще осигури ефекта на поддръжник на общността. Дори най-добрият поет/писател не може да опише мястото, както една уникална снимка на един хотел/ресторант! Атрактивният туристически бранд може да превърне една туристическка дестинация в разпознаваемо място на туристическата карта! Успех в постигането на устойчив туризъм на практика!
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар