Докато ние спорим за лъчите на слънцето в емблемата и правим конкурс след конкурс за Лого, само и само да бъдат "усвоени" милиони, или пък правим брошури на хартия в 21 век, когато всичко вече е в Интернет, в същото време нашите основни конкуренти "продават" митове - на едно място "бил" робът на Александър Македонски, на друго - Ноевият ковчег...... А ние притежаваме ценни археологически и културни паметници и божествени природни красоти, а не успяваме нито да ги рекламираме ефективно, нито да ги продадем като туристически продукт!? Кой ни е виновен? Искахме Министерство на туризма - ето ни го..., ала министерството работа не върши, по-важен е професионализмът на работещите в него! Резултатите са посредствени!? "Фокусът" им е върху маловажните неща...?! Посредственост във всичко и навсякъде...!? Някой ще каже: - Големите очаквания водят до големи разочарования! А дали е така? Кой ще ми каже...?
Stoyantzenev.simplesite.com
Stoyantzenev.simplesite.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар