Този, който не прави реклама, за да прави икономии, е все едно да спре часовника си, за да печели време!? Баналните словосъчетания като "топ оферти", "ексклузивни цени", супер качество" и т.н. не са в състояние да впечатлят вече никого! Още повече, че хората нямат достатъчно време и търпение да кликнат върху всяка реклама, която им "обещава" най-доброто качество на... най-ниска цена..., така че трябва да сте много по-креативни! Вашето рекламно послание трябва да бъде едновременно кратко и ясно, но и отличаващо ви от конкурентите! Отговаряйте на всички коментари и въпроси, свързани с рекламата! Ако ги оставите без отговор, ще си направите едновременно с рекламата и антиреклама! Трябва да сте нащрек за всяка иновация, която може да ви донесе по-добри резултати от рекламата и да ви привлече повече клиенти. Когато реклама си върши работата, милиони хора запазват своята!
Stoyantzenev.simplesite.co m
Stoyantzenev.simplesite.co
Няма коментари:
Публикуване на коментар