Туризмът, като индустрия на гостоприемството налага обслужване с усмивка! Качество се прави от качествени хора! Обучението на персонала е ключов фактор в този процес, (Успешните продажби=Съвършенство в потребителското обслужване+Активно обучение+Мотивация на персонала), съпътствано от Мониторинг на процесите на обслужване на потребителите! Всичко това налага повсеместното въвеждане на т.нар. „тренинг профили” – обучение на място ...в условията на непрекъснат трудов процес, осъществявано от опитни специалисти на съответното работно място!
Въвеждане на почасово, мотивиращо заплащане; определяне на минимална почасова ставка, специално за сферата на туризма, (например 5,50 лв./час).
Иска ни се в България всичко да бъде туризъм, но да искаш, значи да можеш!
Stoyantzenev.simplesite.com
Въвеждане на почасово, мотивиращо заплащане; определяне на минимална почасова ставка, специално за сферата на туризма, (например 5,50 лв./час).
Иска ни се в България всичко да бъде туризъм, но да искаш, значи да можеш!
Stoyantzenev.simplesite.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар