Бъдещето отдавна е тук..., просто още не е дошло за всеки! В Барселона не искат повече туристи - свръх посещаемост и местните жители протестират срещу увеличаването на туристо-потока...!
А ние...?! България и София трябва да бъдат рекламирани като интересна и живописна дестинация, а не като най-евтина! Новата основна цел на България е да стане страна за целогодишни краткосрочни пътувания, изхождайки от основните световни тенденции в туристическите пътувания: 1. Стремеж към повече, но по-кратки пътувания; 2. Стремеж към по-малко разходи - комбиниране на авиолинии (ниско тарифни); 3. Онлайн организация на пътуването, (за по-малко от 100 секунди) - 7 милиарда на час в световен мащаб. Краткосрочните пътувания имат характер на допълнително пътуване, различно от основното пътуване за ваканция. Хората имат нужда да сменят средата за кратко време, за да преодолеят стреса. Това пътуване може да бъде свързано с предварително избрано събитие. 50% от подобни пътувания са генерирани от жители на Европа. 84% от Българите пътуват в България, (до 2 нощувки), но българите реализират 1/3 от всички пътувания, (34%). Ето защо добре би било да се реши Законодателно: Работодателите да дават Ваучер "Ваканция", (над 500 лв.), към заплатата на всеки работещ. Този Ваучер да бъде валиден само на територията на България - така ще подкрепим родната индустрия, като увеличим заетостта на туристическата база и приходите от дейността! Друг сериозен резерв представляват трудно подвижните хора, (само в Европа те са над 50 милиона, а в света - над 500 млн.). Тук сериозен проблем представлява Достъпността - "Подай ръка и аз ще успея"! По Социалните ни програми могат да бъдат давани Ваучери "Ваканция" и на тези хора! Туристите искат жива атракция, (Винени празници в Пловдив; Оперен Сити Брейк в София; Рибни фестивали в Несебър - септември/октомври; Месец на виното - Поморие; "Сурва" в Перник и т.н.). Това са добре образовани хора с определени интереси и с добри доходи, (в голямата си част 25-35 г., и над 55 г.). това налага създаването на нови събития и активното им рекламиране заедно със съществуващите - създаване на "Smart" пакет-и, (кратки пътувания, на достъпна цена, онлайн организация - до 100 сек.). Тези пътувания са подходящи и като уникален подарък по конкретен повод! Хората обичат да купуват, но не и да им продават! Не забравяйте, че най-големият ви конкурент е Клиентът, защото има избор! Заедно можем да приложим добрите практики в туризма! Stoyantzenev.simplesite.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар